Ontmoetingsnamiddag priesters-emeriti
Deugddoende ontmoetingsnamiddag priesters-emeriti
De namiddag begon met een stemmig gebedsmoment, waarbij we dankbaar baden voor een rijkgevuld priesterleven en Gods zegen vroegen over de toekomst. Daarna ontmoetten we elkaar bij een lekker stukje taart. We haalden herinneringen op en zongen mee met de liederen die het koor 'Gaudeamus igitur' onder leiding van Joost Vanbrussel voor ons bracht. Bisschop Lode Van Hecke deelde zijn ervaringen als monnik-bisschop en moedigde ons aan om niet zonder hoop naar de toekomst te kijken. Deze namiddag was deugddoend en hartverwarmend!